fredag 22 juni 2012

Midsommarafton

Har varit dålig på att uppdatera bloggen märker jag. Förra veckan hade jag en positiv energi, kände mig "duktig" och fick en del gjort men hann inte skriva något inlägg. Den här veckan däremot har varit jättejobbig och motig och då försvinner lusten att skriva. Eftersom jag har en del bilder att visa, tänker jag göra ett separat inlägg med dem senare.
Vill nu bara önska alla mina vänner

En skön, solig och trevlig Midsommar!

Blommorna till vänster är tack från Tiffany och matte och till höger från Anita (Bo Vital).
Blir så glad och tackar så mycket!     

7 kommentarer:

  1. Önskar dig en härlig midsommar!!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig verkligen en riktigt bra midsommarhelg!

    SvaraRadera
  3. Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg och hoppas energin fylls på

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas att du också fick en skön midsommar! På väderkartan såg det ut som om ni klarade er från regnet...

    Hoppas att du får en bättre vecka så att lust och energi kommer åter.
    /Kram

    SvaraRadera
  5. dyker in här litet sent på midsommarhelgen,,,men helgen i sig är ju inte slut än...så jag önskar dig fortsatt gott!

    SvaraRadera
  6. Man kan inte hinna med allting(har jag lärt mig) och då gör man det man har mest lust med.
    Hoppas energin kommer tillbaka till dig.
    Ha en riktigt skön söndag!!!

    SvaraRadera
  7. Hoppas att ni fick en skön och härlig midsommar, ni också!
    Jag förstår att energin inte kan räcka till allt. Det gör inte min heller, men snart har jag semester och då hoppas jag att få lite påfyllning :)
    Då måste vi försöka att ses!
    Kram Marita

    SvaraRadera