Så spännande det var att se på stafetten igår kväll. På herrarnas jaktstart klarade jag inte att se upploppet, då jag inte trodde att svenskarna skulle klara att få medalj. Så fick vi både ett guld och ett brons. Igår däremot kändes guldet så säkert och det var en ren fröjd att se det svenska laget ta hem guldet så överlägset. Vilka grabbar!!! Stort grattis! Hela vårt längdskidlandslag har överträffat alla förväntningar, då vi inte varit så lyckosamma i andra grenar, där vi trodde på medalj. Nu är det inte så många dagar kvar, men det kan ju förhoppningsvis bli ytterligare någon medalj, men tyvärr inte i ishockey, där vi blev utslagna i kvarten. Tråkigt!
Hur har det då gått med stickningen? Min Mystic Waters Lace Shawl är nu färdigstickad och väntar på blockning.

Vantarna har fått vila litet, men jag tror att jag ska komma i mål med dem också innan avslutningen. Så här långt har jag kommit.

Mer vantar lär det bli, då jag i måndags fick ett paket från USA med boken "Latvian Mittens". Så mycket inspiration att ösa ur.

Nu ska jag göra mig i ordning och åka till Vetekornet på stick-café. KM får åka färdtjänst och jag tar bussen. Hade en liten incident med bilen för några dagar sedan och känner inte för att köra själv när det fortfarande är så mycket snö.