tisdag 10 maj 2011

Intervjun avklarad

Nu har jag blivit intervjuad och filmad för ett inslag som Bo Vital Norrköping ska visa på anhörigriksdagen i Varberg. Jag har normalt inga problem att prata, men så annorlunda det är när man har en mikrofon och en kamera framför sig. Bl.a. är det så lätt att tappa bort orden och att man tycker det låter fånigt det man sagt. Nu ska intervjun redigeras och jag ska få se resultatet på måndag. Håller tummarna att den blir bra. Tyvärr hade man glömt fotona som togs förra tisdagen, men det lär ha blivit en bra bild som man använt sig av.

Måste rätta till ett missförstånd som uppstått. Projektledaren Anita har på sin blogg felaktigt skrivit att jag har startat Online stickcafé på FB. Så är det ju inte. Jag berättade för henne i förra veckan att jag deltar flitigt 2 gånger i veckan, men det är ju Lisa som startat gruppen och ingen annan.

Nu är det dags att åka till ett vattengympapass på Vrinnevi.

1 kommentar:

  1. Det blir säkert en jättebra intervju! Du verkar så lugn och klok!

    SvaraRadera