lördag 14 maj 2011

Så glad jag blir


När jag idag på morgonen läser Norrköping Tidningars lördagsbilaga Paus, får jag se en bild på en Hjärtekatt och frågan "Vill du hjälpa till?" med hänvisning till Hjärtekattens blogg. Helt fantastiskt roligt tycker jag.

Kines katt Busan (till höger) och mina katter Millan och Palle fick åka till Göteborg häromdagen och jag hoppas de kommit fram ordentligt. Eventuellt ska de vidare till Lund, som är Sveriges andra sjukhus för hjärtsjuka barn och som också ska få Hjärtekatter.



Ha en bra helg!

2 kommentarer:

  1. så underbart att kunna glädja.

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen bra av tidningen, för det är ju en sådan enkel grej och kan glädja så mycket.
    Hoppas du blir nöjd med intervjun också när den är färdig redigerad.
    Ha en skön helg.
    Kram

    SvaraRadera