torsdag 21 januari 2010

En Award


Igår fick jag en Award från Rosenvante. Känner mig verkligen hedrad av denna utmärkelse och sänder ett stort tack till Gotland.

Nu gäller det för mig att göra följande:
- kopiera awarden till min blogg
- berätta 7 intressanta saker om mig själv
- välja 7 andra bloggar som jag vill ge awarden till
- länka till dessa bloggar
- lämna en kommentar på bloggarna att de har en award att hämta på min blogg

Eftersom jag redan tidigare berättat en del om mig själv, får jag försöka hitta något nytt.

1. Jag älskar böcker och att läsa och har alltid 2-3 böcker liggande på mitt nattygsbord.
2. Är något av en samlare, dvs sparar nästan på allt, så det börjar bli trångt i lådor och skåp.
3. Är sparsam och ekonomisk, men inte snål, hoppas jag.
4. Mina favoriter när det gäller godis är mörk choklad och glass i alla former.
5. Lagar gärna mat efter eget huvud och använder mest kokböcker som inspiration.
6. Har sedan jag var liten hållit på med någon form av handarbete, men just nu är det bara stickning som gäller.
7. Längtar till vår och sommar för att kunna ta långa promenader med Theddy och också pyssla litet i trädgården.

Det svåra är att välja vilka andra bloggar jag ska ge awarden till. Den här gången blir det

Kine
Johanna
Eva
Inger
Gudrun
Gunilla
Dabelin

5 kommentarer:

  1. Tack! Nu får jag allt ta mig en funderare.

    SvaraRadera
  2. Tack så hemskt mycket!
    Jag skall genast fundera... :-)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Tack Metta! Roligt att du gillar min blogg. Tack för gratulationer och lyckönskningar! Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket! Ska fundera till i morgon på vad jag ska skriva och vem jag skickar den vidare till!

    SvaraRadera