söndag 2 augusti 2009

I sista stund

Tant Koftas blogg fyller 1 år och firar det med ett lotteri. Dragningen är i morgon och som vanligt är jag sent ute, men vill ju gärna vara med. Ser att det är jättemånga som är med, men försöka duger. Kan ju ha tur. Minns inte när jag hittade till hennes blogg, men det var ganska länge sedan och hon tillhör definitivt en av mina favoritbloggar. Uppifrån-och-ner-koftan gillade jag mycket och på min att-göra-lista finns ytterligare en kofta att sticka under hösten.

ETT STORT GRATTIS!

1 kommentar:

  1. Apropå handikapptillgänglighet.

    I princip alla de ställen vi besökte på Gotland går att besöka med rullstol. Vandrarhemmet i Ronehamn har stugor vilka jag tror fungerar att bo i om man har rullstol.

    Vi besökte tre naturreservat av vilka två kunde besökas med rullstol. Visby är mest gatsten och inte så kul med rullstol. Inte så nödvändigt heller. ;)

    SvaraRadera