tisdag 14 april 2009

Paket

Jag älskar att få överraskningar och speciellt i form av paket. Idag kom posten med ett jättefint paket från Saltflingan och däri låg en härva Kidmohair i underbara färger från Ateljé Norrgården i Granhammar. Så glad jag blev. Tack snälla Boel för den fina överraskningen.









För en dryg vecka sedan fick Theddy och jag en överraskning från Nya Zeeland. Det var från Emma som skickat ett paket med sin mormor (min granne) som varit där på besök i fem veckor. Speciellt hundgodis till Theddy och jag fick en praktisk diskborste och en fin hand-/nagelkräm "manuka honey". Emma hade blivit så glad för halsduken hon fick av mig.När jag sitter vid min dator ser jag övre delen av vårt äppelträd. Två gånger har jag kommit på skatorna som håller på att bygga bo där. Som tur är har jag kunnat riva ner dem innan de byggt färdigt. Nu har jag hängt en hacka där och hoppas de håller sig borta.

Avslutar med att visa en bild på min Hibiscus, som slog ut med en fin gul blomma på påskafton.

1 kommentar:

  1. Vilken tajming med en gul blomma till påsk.Själv upptäckte jag igår att det är knopp i en amaryllislök som stått på undantag i tvättstugan.
    Grattis till vinsten,du är ju den andra av vinnarna där som jag känner.

    SvaraRadera