tisdag 3 mars 2009

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Mia Stickar. Det var inte så lätt och jag behövde litet tid för att få ner följande på pränt.
Utmaningen går ut på att


Länka till den som utmanat dig
Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv
Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
Skriva ett meddelande på deras bloggar så de vet...

Är en notorisk samlare av garn, tyger och böcker
Älskar mörk choklad i alla dess former
Har alltid älskat glass (växte upp med Pipers-glass på 40-talet)
Tycker inte om att städa/dammsuga
Tycker om att laga och äta kryddstark mat
Resor är en av mina passioner (första resan till Paris 1952)
Har just nu för många UFO:s liggande (både lappteknik och stickning)
Är tyvärr inte längre stresstålig

Eftersom jag sett att den här utmaningen varit ute på många bloggar, väljer jag att låta utmaningen stå öppen för den som vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar