torsdag 5 februari 2009

Jag har blivit utmanad

Jag har blivit utmanad av Mia stickar

* Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)
* Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)
* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den .
* Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
* Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade

Den här bilden är tagen 2005 utanför vår entrédörr och föreställer grannflickan Klara och vår hund Theddy. Klara var då drygt 5 år gammal. Hon älskar Theddy och det är ömsesidigt. Hon kom gärna och lekte med honom när hennes kompisar var bortresta. Nu går hon ju i skolan och hinner inte komma så ofta men på julafton kom hon och hälsade på och hade en julklapp (hundgodis) med sig till Theddy. Det blev väldigt uppskattat av honom. Träffade hennes pappa idag och fick veta att hon fyller 9 år i nästa vecka och då ska Theddy få överraska henne med en liten födelsedagspresent.

Skickar nu utmaningen vidare till följande 6 bloggare

Stick-Kine
Evas
Saltflingan
Johanna
Ulldockan
Sofia

Önskar er alla Lycka till!

4 kommentarer:

  1. Oj oj oj, i får se om jag klarar det!
    Må gott

    SvaraRadera
  2. Mission accomplished! ;)
    Kram, Sofia

    SvaraRadera
  3. Tack tack, nu ska vi se om jag klarar av det!
    Kram Kine

    SvaraRadera